ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОСЕТИТЕЛИ
Информация за международни посетители
Благодарим ви, че избрахте Acıbadem Healthcare Group за своето лечение. По-долу ще намерите информация, която ще ви бъде полезна по време на лечебния процес:
- Наши упълномощени служители ще съдействат за насрочване на всички медицински прегледи и детайли по пътуването. Моля, информирайте предварително нашите служители, ако организирате други медицински или немедицински дейности по време на вашия престой.
- Моля, проверете отново валидността на вашите документи за пътуване (паспортът Ви трябва да е валиден най-малко 6 месеца от влизането Ви в Турция – например, ако пристигате през януари, паспортът трябва да е валиден поне до юни-юли). Ние не носим отговорност за предоставянето на необходимите документи при влизане или излизане от страната.
- Моля, информирайте се за часовата разлика между държавите, преди да организирате пътуването си.
- Валутата в Турция е турска лира и можете да обмените EUR или USD при пристигането си.
- Резервирайте самолетни билети с гъвкави опции. Винаги е възможно да възникне нещо непредвидено, което трябва да се провери или направи, и това да удължи престоя Ви в Турция; затова разчитаме на Вашето пълно разбиране в такива случаи.
- Ако имате нужда от инвалидна количка, свържете се с Вашия превозвач. Авиокомпаниите предлагат безплатни инвалидни колички, които можете да използвате.
- Уверете се, че разполагате с всички медицински документи, преведени на английски език. Проверете приложенията за специфични изисквания.
- Моля, споделете детайлите относно полета си два дни преди заминаване, за да можем да организираме трансфера и настаняването за Вас и вашите придружители. Тъй като се изисква регистрация на паспорт и лична карта на всеки пътник в системата на Министерството на вътрешните работи, моля изпратете копие от паспорта си преди заминаването.
- Ако предпочитате да организирате настаняването си сами, моля изберете опция в близост до болницата, в която ще се лекувате. Проверете местоположението на мястото за настаняване с нашите служители, тъй като в някои райони може да не се предоставя безплатна трансферна услуга.
- Ако имате нужда от въздушна линейка за трансфер се допуска само един придружител, в зависимост от капацитета на въздушната линейка и броя на медицинския персонал.
- Ако се нуждаете от линейка за трансфера се допуска само един придружител, в зависимост от капацитета и броя на медицинския персонал. В случай че имате повече придружители, моля свържете се с нашите служители предварително. При възможност ще организираме транспортирането им. Ако това е невъзможно, ще помолим вашите придружители да го организират самостоятелно.
- Предварително оценените разходи за лечение се заплащат изцяло (100%) чрез банков превод, кредитна карта или в брой преди да започне лечението. Моля, консултирайте се с вашата банка, преди да извършите банков превод или плащане с кредитна карта, за да избегнете допълнителни такси. Съветваме ви да правите банкови преводи от вашата страна.
- След пристигането си в Турция, закупете местен телефонен номер или дръжте телефона си включен, за да можем да се свързваме с вас по време на престоя ви тук.
- Много е важно да НЕ НАПУСКАТЕ СГРАДАТА НА ЛЕТИЩЕТО и да стигнете до пункта на Acıbadem Health Point веднага след пристигането си.
- Ако пристигнете на летище ИСТАНБУЛ (IHL), след като вземете багажа си, намерете изхода между багажни ленти № 14 и 15. Когато излезете през гейта, завийте наляво и вървете, докато не видите пункта на Acibadem Health Point отляво.
- Ако пристигнете на летище Сабиха Гьокчен (SAW), след като вземете багажа си, намерете изхода. Когато излезете през гейт изхода, завийте наляво и вървете, докато не видите пункта на Acibadem Health Point отляво.
- Организирали сме за вас безплатни трансфери от/до летище, хотел и болница. Моля, имайте предвид, че може да има закъснения поради засилен трафик или голямо разстояние между вашия хотел и болница. Проверете графика си за трансфер предварително и ни уведомете, ако има някакво несъответствие.
- В случай че някой от вашите придружители ще пътува на дата, различна от вашата, моля свържете се с нашите служители предварително. При възможност ще организираме транспортирането му. Ако това е невъзможно, ще помолим вашия придружител да организира сам придвижването си.
- След като пристигнете в болницата, моля, регистрирайте се на гишето на пункта Health Point за международни пациенти и попитайте за своя преводач.
- Преводаческите услуги в болницата между 08:00 и 18:00 часа са безплатни. Преводачът ще ви придружава по време на вашите консултации и прегледи. Моля, имайте предвид, че преводачът няма да бъде с Вас през цялото време поради нуждите на други пациенти. Нашите преводачи и служители няма да могат да ви предоставят преводачески услуги извън болницата. Ако имате нужда от съдействие извън работно време, моля обадете се в централния ни офис.
- Транспортните и преводачески услуги са безплатни. Нашите преводачи и транспортни служители нямат право да получават бакшиши или подаръци. Моля, не давайте бакшиш или подарък, кратко „Благодаря“ ще бъде високо оценено.
- По време на консултация можете да попитате лекаря всичко, което Ви интересува. Можете да подготвите въпросите си предварително за Ваше улеснение.
- В случай че лекарят поиска кръвни изследвания, PET CT и др., попитайте Вашия преводач за изискванията преди и след изследванията, както и за цената на услугата.
- Напомняме, че мнението, което сте получили при ОНЛАЙН консултациите, може да се промени след физическата консултация на място. Лекарят ще изготви вашия официален план за лечение след консултацията и/или необходимите изследвания и прегледи.
- След приключване на лечението, всички медицински доклади, образни изследвания, фактури и други медицински документи ще Ви бъдат предоставени при изписването. В случай на липсващ документ, моля, свържете се с Вашия преводач, докато сте още в болницата.
- Всички Ваши медицински доклади ще бъдат издадени на турски и преведени на английски език, ако така предпочитате. Не могат да се предоставят медицински доклади на езици, различни от английски.
- Моля, имайте предвид, че патологичните анализи при биопсии може да отнемат от 10 дни до 3 месеца, а резултатите от генетични тестове се съобщават в рамките на 1 до 3 месеца. В случай на спешност, лекарят може да започне лечение според предварителната диагноза. По-нататъшното лечение може да бъде модифицирано в зависимост от резултатите от патологични изследвания и/или генетични тестове.
- Вие или Вашият придружител винаги имате право да откажете предложеното лечение. В такъв случай Вие или Вашият законен настойник поемате всички произтичащи отговорности и трябва да подпишете формуляра за отказ преди изписване.
- Ако се нуждаете от контролен преглед, моля, информирайте директно наш служител, така че лечението и пътуването да бъдат организирани безпроблемно.
ВАЖНА ЗАБЕЛЕЖКА:
Всички процедури, свързани с диагностициране и лечение, както и необходимите медикаменти и материали ще Ви бъдат осигурени на територията на Acıbadem. Ако даден медикамент, материал или услуга не е наличен в нашите болници, необходимата организация за осигуряването им ще бъде направена от ръководството на болницата. Ако има случай, в който сте насочени към места или хора извън болница Acıbadem, моля известете ни на имейл international@acibadem.com или се свържете с официалния колцентър на Acıbadem на тел. +902165444664 и разговаряйте лично с директора на болницата. Вашите оплаквания и коментари ще бъдат взети под внимание от ръководството на Acıbadem Healthcare Group.