ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОСЕТИТЕЛИ - Acıbadem Healthcare Services (BG)

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОСЕТИТЕЛИ

Информация за международни посетители

Благодарим ви, че избрахте Acıbadem Healthcare Group за своето лечение. По-долу ще намерите информация, която ще ви бъде полезна по време на лечебния процес:

  1. Наши упълномощени служители ще съдействат за насрочване на всички медицински прегледи и детайли по пътуването. Моля, информирайте предварително нашите служители, ако организирате други медицински или немедицински дейности по време на вашия престой.
  2. Моля, проверете отново валидността на вашите документи за пътуване (паспортът Ви трябва да е валиден най-малко 6 месеца от влизането Ви в Турция – например, ако пристигате през януари, паспортът трябва да е валиден поне до юни-юли). Ние не носим отговорност за предоставянето на необходимите документи при влизане или излизане от страната.
  3. Моля, информирайте се за часовата разлика между държавите, преди да организирате пътуването си.
  4. Валутата в Турция е турска лира и можете да обмените EUR или USD при пристигането си.
  5. Резервирайте самолетни билети с гъвкави опции. Винаги е възможно да възникне нещо непредвидено, което трябва да се провери или направи, и това да удължи престоя Ви в Турция; затова разчитаме на Вашето пълно разбиране в такива случаи.
  6. Ако имате нужда от инвалидна количка, свържете се с Вашия превозвач. Авиокомпаниите предлагат безплатни инвалидни колички, които можете да използвате.
  7. Уверете се, че разполагате с всички медицински документи, преведени на английски език. Проверете приложенията за специфични изисквания.
  8. Моля, споделете детайлите относно полета си два дни преди заминаване, за да можем да организираме трансфера и настаняването за Вас и вашите придружители. Тъй като се изисква регистрация на паспорт и лична карта на всеки пътник в системата на Министерството на вътрешните работи, моля изпратете копие от паспорта си преди заминаването.
  9. Ако предпочитате да организирате настаняването си сами, моля изберете опция в близост до болницата, в която ще се лекувате. Проверете местоположението на мястото за настаняване с нашите служители, тъй като в някои райони може да не се предоставя безплатна трансферна услуга.
  10. Ако имате нужда от въздушна линейка за трансфер се допуска само един придружител, в зависимост от капацитета на въздушната линейка и броя на медицинския персонал.
  11. Ако се нуждаете от линейка за трансфера се допуска само един придружител, в зависимост от капацитета и броя на медицинския персонал. В случай че имате повече придружители, моля свържете се с нашите служители предварително. При възможност ще организираме транспортирането им. Ако това е невъзможно, ще помолим вашите придружители да го организират самостоятелно.
  12. Предварително оценените разходи за лечение се заплащат изцяло (100%) чрез банков превод, кредитна карта или в брой преди да започне лечението. Моля, консултирайте се с вашата банка, преди да извършите банков превод или плащане с кредитна карта, за да избегнете допълнителни такси. Съветваме ви да правите банкови преводи от вашата страна.
  13. След пристигането си в Турция, закупете местен телефонен номер или дръжте телефона си включен, за да можем да се свързваме с вас по време на престоя ви тук.
  14. Много е важно да НЕ НАПУСКАТЕ СГРАДАТА НА ЛЕТИЩЕТО и да стигнете до пункта на Acıbadem Health Point веднага след пристигането си.
  15. Ако пристигнете на летище ИСТАНБУЛ (IHL), след като вземете багажа си, намерете изхода между багажни ленти № 14 и 15. Когато излезете през гейта, завийте наляво и вървете, докато не видите пункта на Acibadem Health Point отляво.
  16. Ако пристигнете на летище Сабиха Гьокчен (SAW), след като вземете багажа си, намерете изхода. Когато излезете през гейт изхода, завийте наляво и вървете, докато не видите пункта на Acibadem Health Point отляво.
  17. Организирали сме за вас безплатни трансфери от/до летище, хотел и болница. Моля, имайте предвид, че може да има закъснения поради засилен трафик или голямо разстояние между вашия хотел и болница. Проверете графика си за трансфер предварително и ни уведомете, ако има някакво несъответствие.
  18. В случай че някой от вашите придружители ще пътува на дата, различна от вашата, моля свържете се с нашите служители предварително. При възможност ще организираме транспортирането му. Ако това е невъзможно, ще помолим вашия придружител да организира сам придвижването си.
  19. След като пристигнете в болницата, моля, регистрирайте се на гишето на пункта Health Point за международни пациенти и попитайте за своя преводач.
  20. Преводаческите услуги в болницата между 08:00 и 18:00 часа са безплатни. Преводачът ще ви придружава по време на вашите консултации и прегледи. Моля, имайте предвид, че преводачът няма да бъде с Вас през цялото време поради нуждите на други пациенти. Нашите преводачи и служители няма да могат да ви предоставят преводачески услуги извън болницата. Ако имате нужда от съдействие извън работно време, моля обадете се в централния ни офис.
  21. Транспортните и преводачески услуги са безплатни. Нашите преводачи и транспортни служители нямат право да получават бакшиши или подаръци. Моля, не давайте бакшиш или подарък, кратко „Благодаря“ ще бъде високо оценено.
  22. По време на консултация можете да попитате лекаря всичко, което Ви интересува. Можете да подготвите въпросите си предварително за Ваше улеснение.
  23. В случай че лекарят поиска кръвни изследвания, PET CT и др., попитайте Вашия преводач за изискванията преди и след изследванията, както и за цената на услугата.
  24. Напомняме, че мнението, което сте получили при ОНЛАЙН консултациите, може да се промени след физическата консултация на място. Лекарят ще изготви вашия официален план за лечение след консултацията и/или необходимите изследвания и прегледи.
  25. След приключване на лечението, всички медицински доклади, образни изследвания, фактури и други медицински документи ще Ви бъдат предоставени при изписването. В случай на липсващ документ, моля, свържете се с Вашия преводач, докато сте още в болницата.
  26. Всички Ваши медицински доклади ще бъдат издадени на турски и преведени на английски език, ако така предпочитате. Не могат да се предоставят медицински доклади на езици, различни от английски.
  27. Моля, имайте предвид, че патологичните анализи при биопсии може да отнемат от 10 дни до 3 месеца, а резултатите от генетични тестове се съобщават в рамките на 1 до 3 месеца. В случай на спешност, лекарят може да започне лечение според предварителната диагноза. По-нататъшното лечение може да бъде модифицирано в зависимост от резултатите от патологични изследвания и/или генетични тестове.
  28. Вие или Вашият придружител винаги имате право да откажете предложеното лечение. В такъв случай Вие или Вашият законен настойник поемате всички произтичащи отговорности и трябва да подпишете формуляра за отказ преди изписване.
  29. Ако се нуждаете от контролен преглед, моля, информирайте директно наш служител, така че лечението и пътуването да бъдат организирани безпроблемно.

ВАЖНА ЗАБЕЛЕЖКА:

Всички процедури, свързани с диагностициране и лечение, както и необходимите медикаменти и материали ще Ви бъдат осигурени на територията на Acıbadem. Ако даден медикамент, материал или услуга не е наличен в нашите болници, необходимата организация за осигуряването им ще бъде направена от ръководството на болницата. Ако има случай, в който сте насочени към места или хора извън болница Acıbadem, моля известете ни на имейл international@acibadem.com или се свържете с официалния колцентър на Acıbadem на тел. +902165444664 и разговаряйте лично с директора на болницата. Вашите оплаквания и коментари ще бъдат взети под внимание от ръководството на Acıbadem Healthcare Group.

ЛЕЧЕНИЕ

ТЕХНОЛОГИИ

ACIBADEM

×
Search